.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامگذاری خیابانی به نام شهدای سوسنگرد در ساری
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از نامگذاری خیابانی در ساری به نام شهدای سوسنگرد خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار عبدالله ملکی، صبح پنجشنبه در جمع مسئولان دستگاه های اجرایی بهشهر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سوسنگرد و گرامی داشت سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد در استان مازندران افزود: به همین مناسبت همایشی تحت عنوان از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد روز۲۶ آبان در بهشهر با محوریت حضرت آیت الله جباری در سالن ارشاد این شهر برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه مازندران در ازادسازی سوسنگرد ۳۲ شهید تقدیم کرده است، یادآور شد: در کنار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و رزمندگانی که در آزادسازی سوسنگرد نقش آفرین بودند، حضرت آیت الله جباری در بهشهر و آیت الله روحانی در بابل، در جمع آوری کمک های مردم در بازسازی سوسنگرد زحمات ارزنده ای داشت که باید مورد تقدیر قرار گیرد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه شهدای والامقامی همچون سردار شهید حسین بهرامی و لشکلایی، نقش آفرینان در عملیات آزادسازی سوسنگرد بودندخاطر نشان کرد: باید نقش آفرینی رزمندگان، شهدا، ایثارگران و تاثیرگذاران این آزادسازی به درستی به جامعه و نسل جدید معرفی شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: رزمندگان در طول سال های مختلف این انقلاب و جنگ هشت ساله جانانه در برابر دشمن ایستادند و اکنون بیان رشادتها و ایثار آنان از وظایف مهم ما است.

فرماندار بهشهر هم با بیان اینکه رزمندگان بهشهری فراوانی در این آزادسازی سوسنگرد نقش آفرین بودند، افزود: امیدواریم تدابیری اندیشیده شود تا رزمندگان حاضر در سوسنگرد از این شهرستان شناسایی و تجلیل شوند.

سید خالق سجادی گفت: نقش مازندران در بازسازی سوسنگرد، بی نظیر بوده است که امیدواریم با شناساندن این ارزش ها به جامعه از فداکاری های رزمندگان و شهدا، تجلیل شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.